Followers

Welcome

Mar 13, 2011

eppy gud holiday with your HOMEWORK!!!

assalamuailakum...
nampak nye sekarang masa bercuti....
apabila bercuti mesti kita bayangkan kenangan yang indah...
tapi tidak untuk form 3...
say goodbye to happiness in holiday...
sebab diberi bnyk sangat homework yang kena buat oleh cikgu...
so kena buat laa...
kalo x nak buat pun x per...
nanti kena laa marah dengan cikgu...hee
bukan setakat homework je...
kerja kursus pun kena buat....
husss...banyak yang nak kena buat nie...
payah2....
tahun nie merupakan tahun yang paling penat pernah aku lalui...
tapi x per....FOR PMR!!!
aku sanggup....
yang aku nie pun satu...dah tau banyak homework...
boleh pula aku bukak facebook dengan kerap...
hehehe...
k laa sampai situ je laa yang aku boleh tulis...hee...
happy holiday....