Followers

Welcome

Mar 14, 2012

Sekolah Baru.....SMKASAS..

Assalamuailakum...
Hari ini terasa nak ceritakan pulak tentang sekolah baru...
Pada 20/2/2012,aku telah berpindah dari sekolah harian biasa kepada sekolah cluster iaitu sekolah menengah kebangsaan agama sultan azlan shah di deri iskandar,bota,perak.
Dekat sekolah tu semua pandai2...
Takut tersisih pulak...
Ye le aku kan tak pandai cam mereka semua...
Aku masuk dalam second intake ke sekolah tu...
Aku berharap dapat lah kawan yang baik2 dn kawan yang ramai...
Aku juga takkan lupakan semua kawan2 aku kat semarak(seri perak)...
Aku akan sentiasa mengenangkn mereka selama 3 tahun aku kat sekolah semarak...
Harap aku selesa di sana dan mudah belajar supaya dapat bersaing bersama...hehe
Sekian saja kisah aku yang mahu diceritakan...hehe